Een nieuwe portal voor onze medewerkers

Verkorten van de logistieke keten
Sneller, betrouwbaarder en efficiënter
Innovatief in transport en logistiek

De tijd van papieren aanvragen en formulieren is wat ons betreft voorgoed voorbij: we hebben bij Melis een nieuwe medewerkersportal! In een wereld die in een rap tempo digitaliseert, is het ondenkbaar dat onze systemen niet mee ontwikkelen. Vandaar dat we een nieuwe interne werkomgeving in gebruik nemen. Zo kan ieder van ons nu zelf online gegevens inzien en beheren.

Vooruit denken
Op alle vlakken investeren we bij Melis in innovatie. Wat hier echter lange tijd achterbleef was ons interne communicatiesysteem. Tot op heden werkten we al met een Transport Management Systeem (TMS), maar er miste een aantal functies. Hierdoor kon het soms wel anderhalve week duren voor een verlofformulier werd verwerkt! Als bedrijf dat bekend staat om haar efficiënte aanpak, konden we natuurlijk niet anders dan het systeem op de schop nemen.

Slimmer met energie
Dankzij ons nieuwe systeem kan iedereen bij Melis via de website of app inloggen op de portal, vanaf iedere denkbare plek. Zo hebben al onze medewerkers hun digitale werkomgeving altijd bij de hand. Iedereen van Melis heeft daarmee toegang tot zijn of haar behaalde certificaten, agenda, jaaropgaves, chauffeurshandboek, enzovoorts. Met de portal besparen we iedereen van Melis een hoop tijd en energie. Vanaf nu kunnen we die kostbare tijd en energie besteden aan de toekomst van ons bedrijf!

Om de portal te realiseren hebben we hulp gehad van een aantal van onze partners . Dat het eindelijk zover is, hebben we te danken aan Stijl en Vorm, Art Systems en Creative Gears Software Products.

Deel dit bericht met vrienden en familie